Jak nakupovat

Jak probíhá proces nákupu, zpracování a doručení

  • Jakmile odešlete Vaši objednávku, uloží se do systému eshopu a Vám přijde potvrzovací email o jejím vytvoření. Součástí emailu jsou také aktuální obchodní podmínky a informace k platbě. Zároveň jsem informován o vytvoření Vaší objednávky. 
  • Pokud by v objednávce byla nějaká nesrovnalost, budu Vás informovat. Například byste si omylem objednali zboží, které nelze doručit přes kurýrní službu, ale pouze osobně, nebo zvolili osobní předání, přestože adresa doručení by byla jiná než je u osobního předání možné. 
  • Pokud jste zvolili osobní předání, budu Vás do 3 pracovních dnů od vytvoření objednávky kontaktovat emailem a napíšu návrh termínu doručení.
  • Pokud jste zvolili doručení pomocí přepravce/kurýrní služby, termín výroby a doručení je uveden v košíku v kroku, kde vybíráte doručení a způsob platby. 
  • Jakmile objednávku zaplatíte (nebo v případě osobního předání a platby v hotovosti domluvíme termín doručení), přijde Vám potvrzovací email, že je objednávka domluvena a že ji budu vyrábět. V tu chvíli začnu shánět chybějící potřebné suroviny a připravím obaly, do kterých vše budu balit. 
  • Následně začnu Vaši objednávku vyrábět. Jakmile budou produkty hotové, budete opět informování emailem. 
  • Po osobním předání, nebo po předání přepravci, obdržíte poslední email s daňovým dokladem

Osobní předání: Při doručování Vás budu ráno informovat SMS s připomenutím doručení. Jakmile budu s Vaší objednávkou na místě předání, zavolám Vám. Doručuji většinou v pondělí mezi 17. a 18. hodinou večer, nebo ráno mezi 6:30 a 7:00. Každopádně se lze se případně domluvit individuálně. 

Dodání přes Kurýrní službu: Kurýrní služba Vás bude informovat o převzetí balíčku do přepravy a následně i termínu doručení. Balíček předávám Kurýrovi zpravidla v pondělí hned brzy ráno, takže doručení bývá obvykle nejpozději ve středu. Může se stát, že objednávky budu vyrábět až v pondělí, čímž se doručení posune o jeden den. Aktuální termíny výroby, odeslání a doručení jsou napsány v košíku, kde se volí způsob dopravy a platby. 

balikyZpůsoby doručení

Osobní předání

  • Platba v hotovosti, online kartou nebo převodem.
  • V Chomutově a blízkém okolí (do 5km) je doručení zdarma.
  • V okolí Chomutova (Most, Litvínov, Kadaň, Klášterec, Žatec) je doručení za příplatek.

Přes kurýrní službu

  • Platba výhradně předem bezhotovostním způsobem
  • Platbu na dobírku neumožňuji. 
  • Za příplatek:
    • od 85Kč pro doručení na výdejní místo:
      • PPL od 85Kč
      • Zásilkovna od 110Kč
    • od 150Kč pro doručení na adresu pro PPL i Zásilkovnu.
  • Maximální hmotnost jednoho balíčku může být 4,5Kg, což zpravidla odpovídá 3 sirupům. Pokud je hmotnost vyšší (tedy 4 a více sirupů), rozděluji do více balíčků a tím se navyšuje cena. 
  • Aktuálně posílám přes PPL a Zásilkovnu.

Jak mohu zboží očekávat zabalené? 

  • V případě, že je Vám objednávka doručována kurýrní službou, budou produkty pečlivě zabaleny v kartonové krabici se zelenou páskou a lepíky "Můj rýmovník". Velkost krabice, ve které posílám sirupy, je 35x20x20cm. V případě, že neobjednáváte sirupy, může mí balíček rozměry menší. Jeden balíček bude mít hmotnost maximálně 4,5kg. Pokud objednávka přesáhne tuto hmotnost, rozdělím objednávku do více zásilek, čímž se navýší cena dopravy. 
  • V případě, že Vám objednávku přivezu osobně, předávám většinu zboží v papírové tašce, aby se Vám lépe neslo. Pokud se jedná drobnosti, jako jsou spreje, mastičky, nebo mýdla, předávám je v celofánovém sáčku.