Můj rýmovník slaví 4 roky!
Stejně tak, jako každý rok, pravidelné překvapení! 😀 Můj rýmovník stále funguje a stále se těší oblibě dalším zákazníkům. Velký zájem o sirupy, zvláště pak o Zázvorový, a nosní spreje je v tuto dobu pravidelný. Období nachlazení, chřipek a rýmiček je v plném proudu a mám vždy velikou radost, když mi zákazníci dávají zpětnou vazbu, že nosní sprej pomáhá. Osobně jej používám pravidelně, jelikož přechody z vyhřátého domova do studeného auta, které se při jízdě zahřeje, a pak přechod ven do zimy a do teplé kanceláře, jsou pro mne náročné.
Nicméně bych rád shrnul pár zajímavých novinek, které se udály v posledních měsících a které jste možná nezaznamenali.
Mýdlo ve tvaru stromečku
První novinku letošního roku jsem uvedl v první polovině pololetních prázdnin. V článku jsem se trochu více rozepsal o této novince a uvidíme, jestli se toto mýdlo stane dalším oblíbeným dárečkem třeba k Vánocům. Produkt můžete najít zde.
Drobný dáreček ke každému sirupu z rýmovníku
Jako drobnou pozornost podniku přidávám ke každému sirupu z rýmovníku háčkovanou květinku. Jedná se o ruční výrobek, který vyrábí má přítelkyně. Háčkovat se teprve učí a moc ji to baví. Protože jsou vážně povedené, rozhodli jsme se jimi udělat radost i dalším lidem. Háčkované květinky mají různé barvy. V nabídce k prodeji mám uvedené sice jen dvě barevné varianty, ale jako dárek přidávám klidně i vícebarevné. Všechny mají praktické očko pro pověšení třeba na vánoční stromeček, anebo jen tak, jako drobná dekorace. Tyto květinky si můžete prohlédnout v nově vytvořené kategorii Dekorace, kam budu takové věci zařazovat.
Dekorace a reklamní předměty
Jak už jsem se zmínil v předchozím odstavci, zavedl jsem novou kategorii Dekorace, kde nabízím různé dekorační drobnosti, které nesouvisí přímo s rýmovníkem. Zároveň jsem zavedl ještě jednu kategorii s názvem Reklamní předměty. Vždy jsem si přál nabízet nějaký praktický produkt, který ponese logo rýmovníku. A proto jsem se jako první rozhodl pro porcelánový hrneček. Zkusil jsem navrhnout dvě varianty: Jarní, který je do zelena a Podzimní, který je do oranžova. Hrnečků a vůbec dalších reklamních předmětů, je vždy jen omezené množství, protože jejich pořízení je velmi nákladné a určitě nechci zákazníkům nabízet něco, co by bylo nepřiměřeně drahé.
Doprava přes PPL
Jako poslední, a zároveň nejčerstvější, novinkou, je dodávání přes PPL. Chtěl jsem vyzkoušet alternativu ke stávající Zásilkovně, aby zákazníci měli možnost volby alespoň mezi dvěma dopravci. Cenově vychází nastejno, takže volba je čistě na způsobu doručení. Volba dopravce je k dispozici v košíku, kde se zadává i způsob platby.